طراحی سلر هاب دیجی کالا

سلر هاب دیجی کالا

درباره دیجی‌کالا

گروه تجارت الکترونیک دیجی کالا اکنون به اکوسیستمی کامل برای تمامی کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است. رویکرد گروه دیجی کالا تکمیل زنجیره خلق ارزش برای اقتصاد دیجیتال ایران بوده و در این مسیر، زیرساخت‌های لازم برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکارها را فراهم کرده است.

لینک مشاهده پلتفرم

درباره پروژه

با همکاری آژانس طراحی دیر، سعی بر این بود که یک بازطراحی مناسب و درخور این پلتفرم صورت پذیرد. این تصمیم من باب قدیمی بودن طراحی این پلتفرم و کمی فاصله گرفتن از استانداردهای روز دنیا بود.

چالش اصلی

نبود وجود یک دیزاین سیستم منسجم، یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی ما در این پلتفرم بود. در ادامه این موضوع باعث شد که طراحی‌های قبلی قابلیت استفاده خوبی برای ما نداشته باشد و مجبور به شروع بازطراحی از صفر بودیم.

کامیونیتی

دیجی کالا

بلاگ و پروفایل

ال ام اس آموزشی

خدمات آژانس طراحی دیر

لوگو مشکی

آژانس طراحی دیر چه کمکی به شما می‌کند؟

ساخت یک محصول دیجیتال موفق در قدم اول، نیازمند تیم با تجربه و حرفه‌ای خواهد بود که مشکلات اولیه محصول شما را با کمترین هزینه و زمان ممکن تشخیص دهد و مسیر شما را هموار تر کند. در ادامه مسیر، نیاز به تیمی هست که بتواند محصول ساخته شده را بررسی و رصد کرده و مشکلات احتمالی کاربران را مرتفع کند.

در کنار این موضوعات، ساخت تیمی درون سازمانی  و آموزش‌های سازمانی جهت تضمین کیفیت محصول و ماندگاری بالای آن نیاز خواهد بود که سعی کردیم در آژانس طراحی دیر، تمامی این موضوعات را از صفر تا صد پوشش دهیم تا هم دغدغه شما را پوشش دهیم، و هم از محصول خود مراقبت نماییم! 

ارتباط با ما

۰۲۱-۲۶۶۱۹۲۸۳