لوگو درباره ما

تیم ما، نقطه قوت ماست!

تیمی با تجربه که سابقه همکاری با شرکت‌های ایرانی نظیر کافه بازار، علی‌بابا، همراه اول، جابویژن، همراه کارت و .. همچنین بیش از ۵۰ پروژه خارجی را در کارنامه کاری خود دارند.

فاطمه علیزاده

فاطمه علیزاده

تیم لید محصول
مصطفی دمیرچی

مصطفی دمیرچی

مشاور و طراح برند
نیلوفر

نیلوفر ابری

توسعه‌دهنده کسب‌وکار
آیناز ولی زاده

آیناز ولی‌زاده

طراح محصول سینیور
حامد آستارکی

حامد آستارکی

محقق کاربر
حانیه محمدعلی

حانیه محمدعلی

طراح محصول سینیور
نوشین سجادی

نوشین سجادی

مدیر محصول

ما کی هستیم؟

به یک آژانس طراحی نیاز دارید که صفر تا صد فرآیند‌های شما را بدون دغدغه جلو ببرد؟ با ما در تماس باشید.

سهیل نجفی

سهیل نجفی

موسس و بنیان‌گذار آژانس طراحی دیر

از سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی شروع به کار کردیم. مسیر خیلی هموار نبود ولی توانستیم با بزرگان اکوسیستم جلو بریم و یکی از باتجربه‌ترین‌ها در این حوزه باشیم. قطعا اولین نیستیم ولی بهترین بودن  ویژگی اصلی ماست.  اصول کارمان روی مشتری مداری، ایجاد بالاترین کیفیت ممکن در پروسه‌های کاری، صداقت در خدمات ارائه شده و ارائه بهترینمان برای خدمات مورد نظر شماست.

در این مسیر پستی و بلندی‌های مختلفی را تجربه کردیم و امید داریم که بتوانیم مسیر روشنی را برای پلتفرم‌های دیجیتال مد نظر شما ترسیم کنیم. پس درنگ نکنید و با ما در ارتباط باشید.

خدمات آژانس طراحی دیر

لوگو مشکی

آژانس طراحی دیر چه کمکی به شما می‌کند؟

ساخت یک محصول دیجیتال موفق در قدم اول، نیازمند تیم با تجربه و حرفه‌ای خواهد بود که مشکلات اولیه محصول شما را با کمترین هزینه و زمان ممکن تشخیص دهد و مسیر شما را هموار تر کند. در ادامه مسیر، نیاز به تیمی هست که بتواند محصول ساخته شده را بررسی و رصد کرده و مشکلات احتمالی کاربران را مرتفع کند.

در کنار این موضوعات، ساخت تیمی درون سازمانی  و آموزش‌های سازمانی جهت تضمین کیفیت محصول و ماندگاری بالای آن نیاز خواهد بود که سعی کردیم در آژانس طراحی دیر، تمامی این موضوعات را از صفر تا صد پوشش دهیم تا هم دغدغه شما را پوشش دهیم، و هم از محصول خود مراقبت نماییم! 

ارتباط با ما

۰۲۱-۲۶۶۱۹۲۸۳