پروژه زنفی

درباره زنفی

زنفی یک پلت فرم اتوماسیون فرآیند بدون کد و مبتنی بر هوش مصنوعی برای اتوماسیون سرتاسر و هماهنگی فرآیندها در برنامه‌های Google Workspace، برنامه‌های شخص ثالث و افراد است.

لینک مشاهده پلتفرم

زنفی چه کاری انجام می‌دهد؟

تبدیل فرآیندها به یک گردش کار

زنفی که برای Google Workspace ساخته شده است، با فهرستی چشمگیر (و رو به رشد) از برنامه‌های تجاری محبوب کار می‌کند:

Hubspot، DocuSign و Jira.

گردش کار خود را تنظیم کنید

در زنفی می‌توانید فرآیند خود را با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن ساده ما بسازید. زنفی نرم افزار اتومیشن خودکار انعطاف پذیر و قدرتمند است که نیازی به کدنویسی ندارد.

شما سحر و جادو را کنترل می کنید

اوتومیشن خود را از داشبورد زنفی نظارت خواهید کرد. نرم افزار اتومیشن خودکار زنفی به شما امکان می‌دهد تمام اطلاعات و داده های مربوطه را در یک مکان مشاهده کنید.

داشبورد زنفی

با زنفی، همان عملکردی را که انتظارش را داشتید در سایر برنامه‌های بدون کد Enterprise استفاده را کنید را در در یک راه حل واحد با ویژگی‌هایی حتی بیشتر تجربه می‌کنید.

در این بخش برای ایجاد داشبورد کلی سعی بر آن بوده تا از طراحی یکسان و مینیمالی جهت آسودگی کاربر استفاده شود.

تصویرسازی به سبک گوگل

در این بخش به علت نیاز به صفحات با وضعیت‌های خالی یا Empty state  ها،‌ می‌بایست تصویرسازی‌هایی متانسب با موضوع مورد نظر طراحی شوند.

سعی بر این بود که گلایدلاین کلی گوگل دیزاین حفظ شده و از سبک واحدی استفاده کنیم.

طراحی دیزاین سیستم

همان‌طور که در نمونه کارهای دیگر مشاهده کردید، ساخت دیزاین سیستم تخصصی از ۰ تا ۱۰۰ تخصص ماست.

یک دیزاین سیستم خوب قابلیت تغییرپذیری، اسکیل شدن، آنبوردینگ تیم جدید و … دیگری را به پروژه طراحی شما اضافه می‌کند. به همین منظور برای این کار هم یک دیزاین سیستم از صفر تا ۱۰۰ برای پلتفرم ساخته شد که تمامی طراحی‌ها بر اساس آن جلو می‌رفتند. 

در تصویر زیر برخی از این المان‌ها را می‌بینید.

مراحل اجرای کار

برای شروع سعی در پیدا کردن بهترین نمونه‌های این خوزه و بنچمارک کردن آن کردیم. در مرحله بعد شروع به ساخت دیزاین سیستم اولیه و وایرفریم‌ها کردیم و در انتها بر اساس تجربه کاربری مناسب سعی در ساخت محصول MVP داشتیم.

نتیجه گیری

با ساخت این محصول در نسخه MVP و پروتوتایپ آن کار جلو رفت و در انتها یک محصول نسبتا تعاملی را بدون هیچ‌گونه کدنویسی داشتیم.

محصول مورد نظر در حال جذب کاربر و سرمایه است و با موفیت رو به جلو است …

خدمات آژانس طراحی دیر

لوگو مشکی

آژانس طراحی دیر چه کمکی به شما می‌کند؟

ساخت یک محصول دیجیتال موفق در قدم اول، نیازمند تیم با تجربه و حرفه‌ای خواهد بود که مشکلات اولیه محصول شما را با کمترین هزینه و زمان ممکن تشخیص دهد و مسیر شما را هموار تر کند. در ادامه مسیر، نیاز به تیمی هست که بتواند محصول ساخته شده را بررسی و رصد کرده و مشکلات احتمالی کاربران را مرتفع کند.

در کنار این موضوعات، ساخت تیمی درون سازمانی  و آموزش‌های سازمانی جهت تضمین کیفیت محصول و ماندگاری بالای آن نیاز خواهد بود که سعی کردیم در آژانس طراحی دیر، تمامی این موضوعات را از صفر تا صد پوشش دهیم تا هم دغدغه شما را پوشش دهیم، و هم از محصول خود مراقبت نماییم! 

ارتباط با ما

۰۲۱-۲۶۶۱۹۲۸۳