طراحی دانرو

طراحی دانرو

درباره دانرو

اپلیکیشن دانرو یک برنامه راهنمای شهری است که کسب و کارهای واقع در شهر تهران و سایر شهر‌های ایران را در خود جای داده است. کاربران این برنامه می‌توانند برای جستجوی نیاز خود از آنها استفاده کنند.

دانرو

درباره این پروژه

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که در طول سفر به دنبال آدرس و شماره تماس مکان خاصی باشید و در پیدا کردن آدرس با مشکل مواجه شوید. در چنین شرایطی اپلیکیشن دانرو (Dunro) می‌تواند مشکل شما را حل کند. این اپلیکیشن جهت معرفی اماکن و کسب و کارهای شهرهای مختلف عرضه شده و به عنوان یک راهنما عمل می‌کند.

علاوه بر امکان دسترسی به آدرس و شماره تماس اماکن شهری، شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Dunro (دانرو) از نظرات و تجربیات سایر کاربران در رابطه با خدمات اماکن مختلف مطلع شوید. برای مثال تصور کنید که قصد دارید رستوران جدیدی را امتحان کنید. در این شرایط می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن دانرو (Dunro) و مطالعه نظرات کاربران در رابطه با رستوران های مختلف، انتخابی آگاهانه داشته باشید.

صفحات ارور

برای صفحات ارور، از تصویرسازی‌های شخصی سازی شده استفاده شد تا حس بهتری را به کاربر منتقل کنیم.

راهنمای همه چی بلد شما!

دانرو در پیش از ۴۸ شهر حضور دارد و در هر کدام به طور میانگین ۲۰۰۰ کسب و کار را ثبت کرده است. همانطور که گفته شد اطلاعات مربوط به این کسب و کارها توسط کاربران تهیه می‌شوند، بنابراین دخل و تصرفی در آنها صورت نمی‌گیرد. به علاوه نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که کاربران می‌توانند هر تعداد کسب و کار، مشاغل با مکان که بخواهند به دانرو اضافه کنند و تنها می‌توانند ۳ مورد از کسب و کارهای خود را دانرویی کنند.

نرم‌افزار کسب‌وکارهای دانرو

علاوه بر قابلیت های ذکر شده در فوق، صاحبان مشاغل هم می‌توانند به صورت رایگان از این اپلیکیشن جهت معرفی خدمات خود استفاده نمایند. اپلیکیشن مذکور شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و به صورت رایگان قابل دانلود است.

خدمات آژانس طراحی دیر

لوگو مشکی

آژانس طراحی دیر چه کمکی به شما می‌کند؟

ساخت یک محصول دیجیتال موفق در قدم اول، نیازمند تیم با تجربه و حرفه‌ای خواهد بود که مشکلات اولیه محصول شما را با کمترین هزینه و زمان ممکن تشخیص دهد و مسیر شما را هموار تر کند. در ادامه مسیر، نیاز به تیمی هست که بتواند محصول ساخته شده را بررسی و رصد کرده و مشکلات احتمالی کاربران را مرتفع کند.

در کنار این موضوعات، ساخت تیمی درون سازمانی  و آموزش‌های سازمانی جهت تضمین کیفیت محصول و ماندگاری بالای آن نیاز خواهد بود که سعی کردیم در آژانس طراحی دیر، تمامی این موضوعات را از صفر تا صد پوشش دهیم تا هم دغدغه شما را پوشش دهیم، و هم از محصول خود مراقبت نماییم! 

ارتباط با ما

۰۲۱-۲۶۶۱۹۲۸۳